Oyun Dünyası

Hard Truck 18 Wos Haulin Oyunu Full İndir

duslerkulup 18 wheels

Merhabalar sevgili ziyaretçilerimiz bugün sizlere hard truck 18 wos haulin oyununu full sunacağız. Bu oyunu artık sizlerde bilgisayarlarınızda oynayabileceksiniz. 18 wos haulin tır sürme oyununda ücretsiz olarak şehirler arası tır taşımacılığı yapabilirsiniz. Hard truck 18 wos otobüs sürme oyunu sayesinde artık tırlar sizlerin önünde. hard truck 18 wos haulin oyununda birçok araç ve tır dorsesi bulunmaktadır. Varış noktanızı ve taşıyacağınız tırı seçerek yolculuğa başlayabilirsiniz.

duslerkulup hard truck

http://link.tl/19BFe

Duslerkulup

Duslerkulup olarak 2010 Nisan ayından itibaren yayın hayatımıza başlamış bulunmaktayız.Güvenirliği, kaliteyi, tarafsızlığı, eşitçiliği vizyonumuz olarak belirledik ve bundan şaşmadık.Günümüzün ihtiyaçlarını belirleyip en uygun şekilde sunmaya başladık ve kısa sürede popülitemizi yükselttik ve yükseltmeye devam edeğiz. :)

İlgili Makaleler

45 Yorum

  1. kardeşim partları indirdik yamayıda indirdik şimdi ne yapıcaz anlatırmısın sna zahmet

    1. @umut evet 30 dakika sürmektedir.İndirdiğiniz dosyanın boyutu büyük o yüzden.İndirme hızı internet bağlantınıza göre değişebiliyor.

  2. admin kardes benim bilgi sayrdan anlamim okadarda mukemmel sayilmaz bana lutfen yardim edin part 1 indirdim simdide part2 i indiryorum bunlar indikden sonra ne yapayimki bu oyunu kurup oynaya biliyim lutfen bana yardim edin ne olur partlar indikden sonra winzipper aciliyo oyun beelgeleri orada oluyo ben anlamadim kurmayi yardim lutfen

    1. @orhan elıyev partları indirdikten sonra part 1 e sağ tıklayıp klasöre çıkart deyin.
      @azizcan kurtuluş belgelerimdeki mods klasörünün olmamasının sebebi oyunun yüklü olmamasıdır sitemizde oyun mevcuttur indirmeniz gerekir.
      @kürşay yorgun aynı şekilde sizde oyunu yükleyip bu modu belirtilen yere çıkarmanız gerekmektedir.

  3. YAA 2. partı yüklemeye çalışıorum ha bire 10 dk geri sayım gelior bi güvenlik sorusu cevaplıorum bi daha 10 geri sayım gelior acele yardım lütfenn..

  4. slm admin ilk girdiğimiz sitede indirme linki war onamı tıklıcaz yoksa senın werdığın lınk1 ve2 yemı

    1. @ali tüfek evet doğrudur fakat oradaki 2 mb dediğini tek indirmiyorsunuz 2 part şeklindedir her ikisinide indireceksiniz diğer 130 mblık partıda

  5. ilkinde( xp ) idi oyunu yükleyip çalıştırdım tam oyun dolup başlicakken yarıda kalıp donuyordu,bilgisayarın vürüs kaptığını sanıp format attım ve sistemi ( windows 7 ) ye, çevirdim, oyunu tekrar yükledim yine aynı sorun ile karşılaştım, pc den kaynaklandığını sanmıyorum çünkü çok ağır oyunları bile kaldıran bi bilgisayar ama bu oyunda bu sorun oluşuyor,bi türlü anlmadım lütfen yardımcı olun.

  6. admin kardeş,ben oyunu indirdim parola istedi, https://www.duslerkulup.com dye girdim masa üstüne attım simgeleri sonra tır resimli simgedn açmayı denedim ilkinde açılacak gibi oldu ama sonrasında, hep çalışmayı durdurdu dye uyarı gelio,yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden tşk edrm,,

  7. @duslerkulup kardeşim 2. partı ne zaman güncellersiniz bi bilgi verrsen kaç zaamndır indiriyorum bu oyunu hep 10 dolar istiyo inş sendede öle değildir rezil etti bu oyun benı … bu arada emeğe saygı kardeşim süper yapmışın her şeyi arkadaşlarım begendiler bende indiriyorum şimdi…

  8. Oyun 2 parttan oluşmaktadır yukarıda indirme linkleri vardır onlara tıklayıp çıkan penceredeki geri sayımın bitmesini bekleyin o bittikten sonra da Download butonu çıkacak ona tıklayın ve bilgisayarınızda kaydetmek istediğiniz yeri seçip tamama tıklayın ve bekleyin. Dosyalar inince de bilgisayara kurun ve duslerkulup ayrıcalığıyla oyunun keyfine varın.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
<?php bloginfo('name'); ?> <?php wp_title(); ?>