Autocad 2013 Orjinal Yapma Programını İndir


autocad 2013 full yapma

Değerli düşler kulüp okuyucularım, bugün sizlere mühendislerin en çok kullandığı çizim programı olan Auto desk Autocad 2013 programını nasıl full yapacağımızı anlatacağım.Autocad birçok alanda kullanılan müthiş bir yazılımdır.Bu yazılımda her türlü 3 boyutlu proje ve tasarım yapılabilir.Stad yapımlarında,apartman inşatlarında,elektrik tesisatlarının çiziminde,harita mühendisliği ve benzeri alanlarda kullanılmakta.Bu kadar işe yarayan programın 2013 sürümünü nasıl full yapabileceğimize anlatmaya gelelim.Öncelikle aşağıdaki linkteki x-force crack yapma programını indiriyoruz.

İlk başta programı yükledikten sonra simge dosyasına çift tıklıyoruz.Aşağıdaki ekran geldikten sonra Activate butonuna basıyoruz.

Ardından 1 numaralı yerdeki kutucuğu işaretliyoruz.Sonra contuneye basıyoruz.

oto cad 2013 harita çizimi

Ardından close butonuna basıp tamam diyoruz.

autodesk full yapma

Son olarak fnishe basıyoruz.

orjinal autocad indir

Daha sonra sitemizden (aşağıda linki mevcuttur patchin) indirdiğimiz patch dosyasını programın kurulu olduğu dizine çıkartıyoruz.Patch dosyasına sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştır deyip açıyoruz.Sonra  Patch butonuna basıyoruz.

autocad patch indir

Request an activation code using on offline method seçeneğine tıklayıp next diyoruz.

autocad orjinal nasıl yapılır

Daha sonra programda bulunan Request codenizi kopyalayıp patch programızdaki Requstin karşısına yapıştırıyoruz.Generate ye tıklayıp oluşan kodu aşağıdaki gibi gösterilen 1 yazan yerin sağındaki ilk kutucuğa yapıştırın zaten o hepsine otomatik yazacaktır.

autocad 2013 xforce indir

Ve son olarak programımızın orjinal hali 🙂 Anlatım tamamen www.duslerkulup.com blog sitemize aittir.

autocad 2013 orjinal görüntüsü

Crack İndirme linki: http://turbobit.net/od7p3ovg2zjg.html

Rar şifresi: www.duslerkulup.com

Turbobitten premium gibi yüksek hızda bedava dosya nasıl indirileceğini anlatmış olduğumuz konumuzu inceleyebilirsiniz:

http://www.duslerkulup.com/turbobit-linklerini-premium-hizinda-indirme.html


Etiketler:, , , , , , , , , , , , , ,

4 sene önce
  Program & Yazılım & Donanım kategorisine eklendi.
Yazar: Duslerkulup

“Autocad 2013 Orjinal Yapma Programını İndir” için 35 Yorum

  1. ALİ RIZA ÖZDEMİR diyor ki:

    başka ne olsa bu kadar sevinirdim acaba. emeğinize sağlık Teşekkür ediyorum herkes adına. ilk başta yanlış yapmışım tekrar denedim aktif oldu. eyv. BAŞARILI. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAĞOLUN. GÜZEL ANLATIM İYİ PROGRAM.

  2. Gokhan oz diyor ki:

    onu da denedim zaten :/

  3. Duslerkulup diyor ki:

    @gokhan oz yönetici olarak çalıştırmayı deneyin lütfen.

  4. Gokhan oz diyor ki:

    arkadaşlar generate yaptıktan sonra activation code u kopyaladığım zaman AutoCad de yapıştır yapmama izin vermiyor hata veriyor neden olabilir? daha öncede çok kez yükledim formatlar sağolsun ama bu sefer olmuyor yapıştırırken ”Script Error” diyor. tek tek yazmaya kalkıncada yazana kadar keygen kendiliğinden kapanıyor.. Ne yapabilirim yardım lütfen…

  5. Duslerkulup diyor ki:

    @gokhan evet crack işlemini yaparsanız eğer sınırsızca kullanabilirsiniz.

  6. gokhan diyor ki:

    bişey soracam düşlerklubü ben 2013 yüklü var yalnız 1 ay oldu süresi doldu daha kullanamıyorum crack ile devam edebilcemmi çok önemli ulaşırsan sevinirim acil işim varda

  7. cem diyor ki:

    win 8.1 64 bit oldu emeğinize sağlık(05.04.2015)

  8. Alper diyor ki:

    Emeğinize sağlık, teşekkürler.

  9. ramazan diyor ki:

    denedim oldu teşekurler

  10. Duslerkulup diyor ki:

    Konu içerişinde zaten gekli keygen mevcuttur.

  11. AYHAN ÇETİN diyor ki:

    arkadaşlar bana autocad 2013 kegeni lazım….gönderirseninz sevinirim

  12. Duslerkulup diyor ki:

    @resul programı kullanmadığımız için detaylı bilgimiz yok fakat bildiğim kadarıyla eklentiye ihtiyaç duyulmadan programa hakimseniz elektrik proje çizimlerinizi yapabilirsiniz.Extra metaryaller kullanmanız gerekirse eklentilerde mevcutsa olabilir.Elektrik mühendislerinden yardım alabilirsiniz.

  13. resul diyor ki:

    arkadaşlar ben elektrik projesi çizeceğim. programı kurdum ancak proje çizimi için neler yapmalıyım? elektrikle alakalı yama filan mı indirmem gerekiyor?

  14. Gökhan diyor ki:

    Artık nasıl yapılacağını ezberledim habire format attığımdan 😀

  15. mustafa diyor ki:

    helal olsun be neredeyse 1 aydır uğraşıyordum sizin sayenizde yaptım çok teşekkür ederim 😀

  16. Turan diyor ki:

    teşekkürler.

  17. semih diyor ki:

    teşekkürler..(w8 64 bit)

  18. Halil ibrahim diyor ki:

    Siz varya adamin kralisiniz cok cok cok tesekkur ediyorum 🙂 yalniz yapimi cok teknik herkes yapamaz sanki 🙂

  19. resul diyor ki:

    Programı indiremiyorum ? indirme programına tıklayınca baska program dosyası indiriliyor.Sİzler nereden indiriyorsunuz arkadaşlar?

  20. m.p. diyor ki:

    “MAKE SURE YOU CAN … ” hatası alan arkadaşlar bende bu sorunu uzun süre yaşadım. ÇÖZÜM: cd deki keygeni masaüstüne kopyalayın sonra sağa tıklayıp “YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR” deyin. sonrasında patch yaptığınızda succesfulled yazısı gelecektir. çift tıklayıp açarsanız olmuyor.

  21. Ozan diyor ki:

    Çok teşekkür ederim. Sayenizde sorunsuz bir şekilde yükleyebildim.

  22. arzu krhsn diyor ki:

    çok teşekkür ederim en yararlı bu site oldu hatasız bir şekilde programı kurabildim 🙂

  23. Duslerkulup diyor ki:

    @taha kullanmış olduğunuz bilgisayar kullanıcısında adminastrator olarak girmemiş olabilirsiniz.Tam yetkili olmadığınız için bu hatayı vermiş olabilir.

  24. taha diyor ki:

    usta ben request kodunu girdim patch e tıkladığımda “are you admin” falan bişeyler dedi nası yapıcam bi yardımcı olabiilirmisin

  25. paşaa diyor ki:

    harika eline sağlık…

  26. Duslerkulup diyor ki:

    @samed rar dosyasının şifresi:www.duslerkulup.com olarak yazın.

  27. samed diyor ki:

    klasör şifreli şifre nedir

  28. DaRyL diyor ki:

    çook teşekkürler süper paylaşım 😀

  29. Duslerkulup diyor ki:

    @NRL kapanınca hata alıyormusunuz?

  30. NRL diyor ki:

    slm arkadaşlar ben civil 3d yi açıyorum 1-2 dk çalışmadan program kendikendini kapatıyor acil yardımınıza ihtiyacım var…

  31. NRL diyor ki:

    arkadaşlar benim win8 ve 64 bit dediğiniz gibi yaptım ama bir türlü olmadısürekli try yapmaktan bileğim ağrıyordu 😀 problemin çözümünü öğrendim patch yaparken “make sure…” hatası alan arkadaşlar için söylüyorum kullanacağınız keygen’i masaüstüne kopyalayın ardından iso dosyasını sanal cd den çıkarın ve aynı adımları deneyin… iyi çalışmalar… 🙂

  32. tttt diyor ki:

    kardeşim teşekkürler sayende yaptık windows 8 e diğer sitelerdeki cracklar çalışmadı

  33. Duslerkulup diyor ki:

    @ebru crağini çinde zaten x86 ve 64 bit seçenekleri mevcuttur.x86 32 bittir.siz aynı işlemi 64 bit butonuna basarak uygulayın.

  34. ebru diyor ki:

    benim windows 8 (64 bit) ve aotucad de32 bit oldugu için açmıyor.bana yardımcı olursanız sevınırım…

Autocad 2013 Orjinal Yapma Programını İndir Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

-->

Buyrun Ne Aramıştınız?

Sosyal Medya

Facebook Twitter

Düşler Kulüp Facebook Sayfası

Sitemizi daha güzel görmek için CTRL tuşuna basılı tutup mause ortasındaki tekerleği geriye doğru çekiniz.

Arşiv

Ücretsiz Duslerkulup Aboneliği

Sitemizde açılan konulardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız ücretsiz abone olun.

Diğer 60 aboneye katılın